2013. szeptember 11., szerda

Gondolkozz!!

Van, hogy első látásra elítélek valakit, de utána megbánom, mert rájövök hogy ez rossz dolog és nem szabad leírni az embereket.  Van hogy a barátaimmal beszélek az emberekről, de nem kibeszélem őket, hisz ezt nekik is elmondom. Nem ugyanaz a kettő! Én is szoktam rossz dolgokat csinálni! Nekem is van hogy néha elkalandozik a figyelmem. Van hogy néha elbambulok. Feltűnően végignézek másokat. Van hogy nem becsülöm meg azt amim/akim van! Sokszor veszekszek másokkal és felemelem a hangom! A végsőkig  képes vagyok harcolni az igazamért, viszont ha nincs igazam azt beismerem és bocsánatot kérek! Kiállok a barátaim mellett és mindig ott vagyok ha épp szükség van rám. Túl sokat adok és negyed-annyit SE kapok vissza, néhány embertől! Utálok panaszkodni, pedig lehetne rá okom, de soha nem adom fel!Imádom meglepni az embereket és imádok ajándékozni, és cserébe nem várok semmit... Tehát nem várok többet a valóságnál! Van jó és rossz tulajdonságom egyaránt! A különbség köztem és közted az, hogy én a rosszakat is felismerem, míg te letagadod és úgy csinálsz, mintha hibátlan és tökéletes életet élnél! Tudod, ahhoz képest sokmindent átéltem már, olyanokat amiket nem is hittél volna, és van olyan barátom aki még rosszabbakat! De én veled ellentétbe semmi ilyet nem kívánok még az ellenségemnek se! (" Én neked csak jót kívánok, mert az emberekkel nagyon szar dolgok is történhetnek! " Keith ) Vedd észre, nem vagyunk egyformák! Nem kell elítélni valakit azért, hogy hogy öltözködik, vagy éppen hogy néz ki! HA éppen kicsit teltebb vagy ha nagyon vékony! Nem tudhatod ki miért olyan, amilyen! Ez meg, hogy jár egy látássérült lány a TISZAPARTIba(!!), 9-be és elmennek a tizedikesek mellette ilyen szöveggel, hogy "Chh... aranyos mondhatom hogy ilyeneket vesznek fel!" Ez komoly?? Ehhez csak annyi kérdésem lenne, hogy ha ti lennétek a helyébe.. ti mit csinálnátok? Nektek jól esne ha nektek mondanák ugyanezt? Mindig olyat tegyél és mondj hogy ha neked mondanák/veled tennének ilyet akkor neked sem esne rosszul!

Nincsenek megjegyzések: